1/28/2014

INSPIRATIONS GROUPER

                                                


Cześć wszystkim.. Znów znalazłam chwilę wolnego czasu więc piszę. Już niebawem powoli wygląd bloga zmieni się, szablon jest w trakcie robienia. Powoli wszystko ogarnę, ale jeszcze mam problem z tym wszystkim, kiedyś prowadziłam bloga, kilka lat temu, potrafiłam zrobić wszystko na nim, ale minęło już sporo czasu od tego i zapomniałam już jak to w ogóle jest prowadzić blog, mam nadzieję że już niedługo i odnajdę się znów w tym :) Dziękuje wszystkim za te wszystkie komentarze, obserwacje ;) Póki co dodam dziś inspiracje panterkowe a już niedługo wybiorę się na jakąś sesję zdjęciową i pokaże wam jakieś swoje stylizacje.. Zapraszam do polubienia mojego fanpage https://www.facebook.com/FASHIONkaa
A więc to chyba na tyle.. Lubicie dziewczyny PANTERKĘ ?
P.S. Na zdjęciu powyżej jestem ja.







21 komentarzy:

  1. może sama nie najlepiej się prezentuję, ale sam widok wręcz uwielbiam :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że panterka - motyw przewodni. Czekam na nowy szablon!
    Pozdrawiam, Julia

    www.juliaszymanczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam gadżety oraz ubrania w panterkę! :)
    Świetny blog czekam na nowości :)
    Śliczna z ciebie dziewczyna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, kiniaxall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. JA nie lubię panterki, ja ją po prostu kocham:)... Świetna bluzka z pierwszej inspiracji i super wyszłaś na zdjęciu!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie motyw panterki ale tylko u kogos sam sie w niej niezbyt dobrze czuje:)
    u mnie takze buduje sie nowy szablon:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te rzeczy, sama chętnie bym je przygarnęła :D Super blog i posty
    zapraszam do mnie na konkurs http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczułam lato:) Jak mogę zasugerować wyłącz "udowodnij, że jesteś automatem" po chęci opublikowania komentarza bo to zniechęca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć piękna! c:

    Zapraszam Cię do brania udziału w konkursach na moim blogu. Teraz codziennie przez tydzień będą dodawane. Na razie do wygrania posty promocyjne, kosmetyki i torebka. Zachęcam Cię do wzięcia udziału. Buziaki!

    http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy ;*
    Obserwuje

    http://tinnqu.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodenki najlepsze! :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się ciekawie :)
    zapraszam do siebie:)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. wiele się od tego czasu zmieniło:) łaa panterka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia <3
    Uwielbiam motyw z panterką :D
    http://wild-young-beautiful.blogspot.com/ <---- zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Panterka <3
    wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam lubię panterkę, ostatnio dorwałam w cubusie na przecenie bluzkę właśnie z tym motywem :))
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  16. panterka <3

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć :*
    obserw za obserw ? :>
    http://olisterrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominuję cie do LBA
    tutaj znajdziesz informacje co dalej ♥
    - - - >http://the-love-pati.blogspot.com/2014/01/nominacja-2.html
    ...
    Jeżeli spodobał Ci się mój blog możesz zaobserwować spróbuje się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szpilki są boskie, ale pewnie zabiłabym się tylko w nich stojąc :D

    OdpowiedzUsuń