10/08/2014

AUTUMN || TIDESTORE.

Witajcie Kochani! Po kolejnej dłuższej przerwie przychodzę do Was z kolejnym postem oraz zdjęciami.
Troszkę mnie tu nie było i zaniedbałam wszystko, ale było to spowodowane brakiem czasu.. Staram się jak mogę, próbuję wszystko powoli ogarnąć, a jednocześnie pamiętać o Was. Nie jest to łatwe, bo ciągle brakuje mi czasu, ale spokojnie- dam radę! :) Dlatego musicie mi wybaczyć i wykazać się wyrozumiałością. W powietrzu czuć już jesień, ale mimo to słońce nadal nam towarzyszy.
Czarne legginsy które mam na sobie są idealne i wygodne, postanowiłam połączyć je z białym t-shirtem. Dodatkowo w pasie przewiązałam koszulę w kratę. Ramoneskę noszę ze wszystkim, jest uniwersalna więc można założyć ją do wszystkiego,  jeśli chodzi o buty postawiłam na wygodę i założyłam czarne workery. Ramoneska oraz torebka pochodzą ze sklepu Tidestore Moje zamiłowanie do prostych zestawów jest coraz bardziej zauważalne, dlatego powoli czas to zmienić, teraz będę coraz częściej rozpieszczać Was nowymi postami, oraz pracować nad lepszymi stylizacjami... Na wszystko się pracuje, nie ma nic za darmo. Każdy zaczyna od początku i mimo, że czasem brakuje mi wiary, staram się to zmienić i iść do przodu. Czasem potrzeba mi wsparcia, dobrego słowa, bo często wątpię w siebie i swoje możliwości. No, a teraz większość czasu i uwagi poświęcam mojej małej kruszynce :) Rośnie jak na drożdżach, zaczyna gaworzyć, jest naprawdę kochana!  Każdego dnia daje mi nowe życie, jak mam przestać płakać za każdym razem, kiedy się uśmiecha ?  Przysięgałam pokazać jej świat w jego najpiękniejszej odsłonie, tymczasem ona pokazała mi go na nowo. Wywróciła moje życie do góry nogami, a nie ważyła więcej niż cztery torebki cukru. Ile siły może dać tak drobne ciałko? Jaką motywację dają paluszki zaciśnięte wokół mojego kciuka ? Kocham ją miłością Matki, matki do dziecka, a tej miłości nic nie może zmienić, zniszczyć przekreślić. Będę przy Niej zawsze. Dziś dobrze wiem, że gdybym mogła cofnąć czas niczego bym nie zmieniła, bo mam najprawdziwszy cud i nie śmiałabym prosić o więcej.
Modliłam się o szczęście, o bezkresną miłość i radość z najprostszych rzeczy. Dostałam. I każdej nocy dziękuję Bogu, mocniej, piękniej i pewniej. Są dni, kiedy chciałabym uciec, zostawić wszystko w tyle i pomyśleć o sobie, tylko o sobie. Ale kim byłabym gdyby nie oczy wpatrzone we mnie z miłością, które przeszywa całe moje ciało ? Jestem mamą. To największe błogosławieństwo.
Na dzisiaj kończę, pozdrawiam Was gorąco, całuję i obiecuję poprawę! :) Czekam na wasze opinie.
















T-SHIRT - Cropp
LEGGINSY - H&M
KOSZULA - Tidestore
TOREBKA - Tidestore
RAMONESKA - Tidestore
Workery - CCC

26 komentarzy:

  1. Śliczna kurtka i koszula!
    Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam do siebie: dalsze-losy-herosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowne zdjęcia, prześliczna blogerka, przekochana córunia! moje ślicznoty! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka świetna, taka.. prawdziwa :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaa słoodka! Pięknie piszesz o tym swoim skarbeczku. : ) A stylizacja świetna i moja ukochana czerwona krata! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodziuchna:) świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny t shirt i koszula!
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kureczkę masz świetną :)) Ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny Blog <3 Bedę tu Częściej Wpadać :D
    Zapraszam Cieplutko Do nas <3 / Wera
    Nasz Blog - klik! WAŻNE !!
    Nowy Post Zobacz!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja i koszula! :)
    Urocza córeczka ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your outfit:)))
    I am following you with GFC, follow me back??
    http://asja91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję bycia mamą ;)
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz!:) bardzo fajnie wszystko dobrałaś :) kurtka i koszula są super! :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz ;-) super koszula :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest genialna! Stylizacja bardzo mi się podoba, ostatnio preferuję czarno-białe zestawy :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaki przystojniak :) stylizacja cudna ale to jak piszesz o matczynej miłości piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :) cudna dzidzia :*

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja ;D
    mega całe zestawienie podziwiam , że tak szybko wróciłaś do figury sprzed ciąży super ,że dalej blogujesz <3

    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/new-look-w.html

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie ładne zdjęcia! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana świetnie wyglądasz! A Twoja mała kruszynka jest cudowna :) Obserwuję i zapraszam do siebie, może Ci się spodoba :)
    www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny maluszek. Zdrówka dla was. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie napisałaś o matczynej miłości :)
    Stylizacja świetna, naprawdę pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz zjawiskowo, super zestaw, taki na luzie! :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń