10/12/2014

YELLOW JACKET

Witajcie Kochani :))
Tak jak obiecałam, że będę tutaj częściej tak dziś przychodzę do Was z kolejnym postem.
Przy tak cudownej wczorajszej pogodzie nie sposób było tego nie wykorzystać na zdjęcia.
Jestem bardzo zadowolona, ponieważ będąc wczoraj na zakupach udało mi się kupić to co chciałam.
M.in znalazłam w końcu do pokoju duże łóżko, takie jak chciałam i w rozsądnej cenie.
Puder z firmy Bourjours na którego w końcu się skusiłam i nie żałuję!
Czytałam tylko opinie na forum, ciężko mi było znaleźć puder ale widzę, że naprawdę jest
rewelacyjny i warty swojej ceny. Mam nadzieję, że będzie służył mi na długo. 
W sklepie 4F zakupiłam cudowny komin, którego można użyć na 12 sposobów. Mam nadzieję, że w najbliższym poście zaprezentuje go :)) Moja Córeczka z dnia na dzień jest coraz większa, dziś skończyła 5 miesięcy.. Ten czas tak szybko leci..  A co u Was ? Czy zaopatrzyliście już swoją garderobę na jesień ?
Wracając do stylizacji - zestaw, który Wam zaprezentuję jest prosty, codzienny a zarazem elegancki..
Prezentuję Wam moją ulubioną marynarkę, czuję się świetnie w tym pastelowym odcieniu.
Połączyłam ją z jeansowymi spodniami z przetarciami, z białą bokserką oraz beżowymi butami i torebką.
Co sądzicie o tym zestawie ? Czekam na wasze opinie. Buziaki :) 
Zapraszam na mój fanpage: https://www.facebook.com/FASHIONkaa


















Marynarka - MOHITO
Bokserka - CROPP
Spodnie - ZARA
Torebka - ALLEGRO
Zegarek - GENEVA
Bransoletka - JUBILER
Buty - Centro

20 komentarzy:

  1. Śliczny outfit *.*
    Obserwuję :)
    Zapraszam na nowy post . Tym razem wygodna i ładna stylizacja .
    http://patkaa-fashion.blogspot.com/2014/10/black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, świeży zestaw :) przypomina mi trochę lato!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor marynarki i piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna marynarka, kolor nie jest jaskrawy ale stonowany

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, świetna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestaw :)
    Jestem ciekawa tego kominu z 4F.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne buty i marynarka:)
    obserwuję, pozdrwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny outfit :3 Najbardziej podoba mi się marynarka i buty :>

    Zapraszam do mnie na nowy post! Skomentujesz? :) http://natala-naatalia.blogspot.com/2014/10/in-outside.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Jeśli chodzi o marynarkę, osobiście nie przepadam za tym kolorem, jednak na kimś zawsze mi się podoba.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz w takiej kolorystyce :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw. Taką żółć lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, słoneczna stylizacja!

    www.straightwaytodreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się!

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń