8/11/2016

BLACK SET

Witajcie Kochani.. Dosyć długo mnie tutaj nie było. Ale jak wiecie praca, obowiązki i brak czasu na cokolwiek i w ten oto właśnie sposób zaniedbałam bloga.. Jednak aby to nadrobić wracam dziś do Was z nowym postem gdzie prezentuję piękny komplecik z firmy Selfieroom . Jak dla mnie komplecik jest uniwersalny i prezentowałby się fajnie do bucików na obcasie, jednak ja połączyłam go z klasycznymi superstarami, które według mnie komponują się idealnie ale to już kwestia gustu. Do całości dobrałam srebrne dodatki w postaci zegarka oraz czarną torebkę ze srebrnymi dodatkami. Mam nadzieję, że taki look przypadnie wam do gustu. Czekam na wasze opinie.  





















                       | Komplet - Selfieroom | Torebka - Stradivarius | Buty - Adidas Superstar |





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz