8/11/2016

BLACK SET

Witajcie Kochani.. Dosyć długo mnie tutaj nie było. Ale jak wiecie praca, obowiązki i brak czasu na cokolwiek i w ten oto właśnie sposób zaniedbałam bloga.. Jednak aby to nadrobić wracam dziś do Was z nowym postem gdzie prezentuję piękny komplecik z firmy Selfieroom . Jak dla mnie komplecik jest uniwersalny i prezentowałby się fajnie do bucików na obcasie, jednak ja połączyłam go z klasycznymi superstarami, które według mnie komponują się idealnie ale to już kwestia gustu. Do całości dobrałam srebrne dodatki w postaci zegarka oraz czarną torebkę ze srebrnymi dodatkami. Mam nadzieję, że taki look przypadnie wam do gustu. Czekam na wasze opinie.  





















                       | Komplet - Selfieroom | Torebka - Stradivarius | Buty - Adidas Superstar |





12 komentarzy:

  1. fajna stylizacja i zdjęcia - jedynie czarno-białe średnio mi podchodzą
    msflowless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjęcia! A ten komplecik? Genialny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!♥ Przecudownie wyglądasz :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny komplecik. Myślę, że też założyłabym takie buty do niego a nie szpilki :) Masz śliczną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie aczkolwiek też czarne zdjęcia mi nie przypadły do gustu . Szpilki były by jednak strzałem w dziesiątkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz nieziemsko! :)
    Cudowne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahoj, i když si nejsem jistá, že mi budeš rozumět, tak bych ti chtěla pochválit outfit, botky, vlasy, tetování i opálení. Jsi velmi krásná!

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrane okulary, bardzo Ci pasują:) Cała stylizacja również na plus :)

    pozdrawiam :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość prezentuje się fantastycznie :). W dodatku klimat zdjęć dodatkowo podkreśla charakter stylizacji :).

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia zapraszam
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń