8/30/2018

ELEGRINA

Wracajac po długiej przerwie będę chciała nadrobić  swoje zaległości, swoją nieobecność. Podejmując współpracę ze sklepem Elegrina chcę Wam coś więcej o Nim napisać. Jest to sklep oferujący nam szeroki wybór świetnych ubrań. Zainspirowała mnie ona do tego aby pokazać Wam jakie możecie znaleźć cudeńka w tym sklepie tj. od spódniczek, spodenek po odzież wierzchniowa. A że teraz powoli zbliża się wrzesień, coraz chłodniejsze dni każdy znalazł by na pewno coś dla siebie cieplejszego. Aby zobaczyć więcej zdjęć lub cenę danych produktów zachęcam do kliknięcia w poniższy link. Poniżej przedstawię Wam parę perełek, które wpadły mi w oko. Mam nadzieję, że kogoś zainspiruje swoim wyborem.  Zachęcam do zapoznania się z asortymentem tego sklepu i koniecznie w komentarzu dajcie znać co Wam przypadło do gustu. Miłego przegladania i miłych zakupów ! Odbiegając od tematu przygotowuję dla Was nowe stylizacje, które już niedługo umieszczę na blogu póki towarzyszy nam jeszcze słońce będę chciała właśnie takie dni wykorzystać na zdjęcia, i nadrobić te wszystkie zaległości kiedy mnie tutaj nie było, będą stylizacje takie letnie ale też zaprezentuje outfity na chłodniejsze dni bo powoli taka pogoda będzie u Nas gościła. Mam również parę pomysłów gdzie będę prezentować też stylizacje razem z córką typu "Mama i córka" mam nadzieję, że takie posty również przypadną Wam do gustu. Efekty już niedługo. Będę informować Was na bieżąco na moich portalach społecznościowych. A Wy koniecznie dajcie znać w co zaopatrujecie swoją garderobę na chłodniejsze dni? Czego najwięcej będzie gościć w Waszej szafie ? Również w komentarzach piszcie swoje adresy blogów, chętnie zerkne i poczytam w wolnej chwili przy kawie.  Pozdrawiam Karolina 

Kurtki zimowe
Kurtki zimowe damskie




          

                       KLIK                                                            KLIK                                               KLIK
  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz