7/11/2019

IN GRAIN...

Taaaak, jestem znów..
Chyba mam do tego bloga sentyment i tak będę do niego wracać.. a to przez to, że znowu mam pomysły na zdjęcia tak też będę się z Wami dzielić moimi pomysłami. Od chyba X lat temu, jak jeszcze byłam małą dziewczynką od zawsze lubiłam się fotografować i chyba coś mi z tego zostało, a że blog nadal istnieje tak mogę wykorzystać te zdjęcia wklejając je tutaj. Wszędzie widzę zdjęcia w zbożu i że jest teraz taki wielki szał na takie więc i ja postanowiłam wykorzystać to i zrobić zdjęcia. Przedstawię wam jedną stylizacje, a Wy sami oceńcie jak się prezentuje. 






Dużo podobnych ujęć, a że nie mogłam się zdecydować które dodać to zrobiłam lekki spam. Co sądzicie o zdjęciach ? To tyle, czekam na wasze opinie. 





1 komentarz:

  1. Piękne, takie zdjęcia są teraz na topie lubię takie :) Pięknie ci w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń